november 27, 2012

FAVORITTER

I får sgu lige et forsinket favoritbillede fra sidste uge af.
Ur jeg fik fra Urkompagniet.dk, som jeg fik samtidig med uret til give awayn (guuud, det har jeg fuldstændig glemt! Der kommer anmeldelse i løbet af ugen!) og et totalt retro Casio ur, som jeg fandt i skabet. Jeg har fået det af min farmor for mange år siden, jeg har bare altid haft for lille håndled. Avocado fordi, ej! Hvor smager avocado+citron+ristet rugbrød altså bare godt!! Bordeuxsweater fra HM og (min nye, dejlige og fandens bløde!)  grå sweater fra Gina Tricot. To prikkede hårelastikker fra Kina - jeg har ikke brugt andet siden vi var der i sommers, for de holder perfekt, når jeg snor dem to gange rundt om håret, og elastikken er ikke blevet spor dårligere! Mine nye indendørs fodboldsko og medalje fra weekendens stævne. 

5 kommentarer:

  1. Fede ting! Kan vi ikke få en opskrift på dit avocado halløj? det lyder super lækkert(-;

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan jeg gøre i dag! :-)

      Slet
    2. ja det lyder vildt lækkert! Jeg elsker også bare avocado!
      Hvor er dine trøjer fede :D

      Slet
    3. Jaa tak! Jeg bor nærmest også i dem :-))

      Slet