november 15, 2012

FORDI JEG ER SÅ FANDENS GAVNMILD




... Har jeg valgt at smide en give away efter jer! I kan vinde dette smukke ur fra mærket Geneva.

Det eneste I skal gøre er, at være fast læser på bloggen via GFC (selvfølgelig må I også blive det på Bloglovin, men det er ikke et krav) og så selvfølgelig skrive en kommentar om det samt jeres mail.

Vinderen bliver fundet, når jeg har 100 faste læsere - jajajaja, der går nok langt tid endnu, men give awayen kommer til at være ude i siden af bloggen, så man altid kan komme direkte ind på den.
Ha' en fabelagtig torsdag derude alle sammen!

GIVE AWAYEN ER SLUT


63 kommentarer:

  1. er meeeed!
    link_kute@hotmail.com

    SvarSlet
  2. ja tak jeg er med og jeg følger bloggen :)

    helle@mody.dk

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  3. Her må jeg være med... jeg ejer ikke et ur, men det her smukke ur gad jeg virkelig godt eje :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hovsa... jeg glemte min mail adresse piahaun@gmail.com

      Slet
  4. Er da totalt med!
    cecilie.trier.larsen.5@gmail.com

    cecilietrierlarsen.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Fin giveaway! Jeg er helt med.

    cecilie.hansen3@gmail.com

    Knus

    SvarSlet
  6. Fed fed fed giveaway! Følger via gfc! :)
    photographing-anna@live.dk

    SvarSlet
  7. Jeg er på og vil vente i spænding til de 100 læsere er nået :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  8. Fin giveaway :)
    Jeg deltager nu
    Clara.geoffroy2@gmail.com

    SvarSlet
  9. så er jeg også fast læser og håber jeg vinder ;)

    www.theibizamom.com

    SvarSlet
  10. Jeg vil rigtig gerne deltage, men jeg har ikke en "blogger"account, og kan derfor ikke bruge google friend connect? Men jeg følger dig på bloglovin' tilgengæld - ved ikke om det går? :)

    SvarSlet
  11. Ihhh hvor er det fedt! Nu har jeg snuset lidt rundt på bloggen og JA TAK om jeg gerne vil være fast læser - din blog skal nok give mig inspiration!
    Kh

    Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    GOD WEEKEND <3

    SvarSlet
  12. Jeg er med min mail er Alexandra@holkwaetjen.dk :-)

    SvarSlet
  13. Er helt sikkert med i denne skønne give away
    God weekend

    SvarSlet
  14. Åååh, hvor du forkæler os. Jeg vil gerne lege med :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Dagmar,
      Tak for din mail om, at jeg havde glemt min mailadresse :-)
      Den kommer her: keas80@gmail.com
      Super weekend til dig!
      Kh Katrine

      Slet
  15. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Sørgeligt du ikke ville deltage alligevel :-(

      Slet
  16. hejsa
    wow for en Give Away
    jeg følger dig på GFC og Bloglovin .... har også lånt det øverste billede så jeg linker fra min blog
    hilsen Lis

    http://1ret2vrang.blogspot.com/
    pspgirl@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, hvor sødt! Kunne du linke mig, når du laver indlæg med billedet?

      Slet
  17. Super fedt ur!
    Er selvfølgelig med :)

    God weekend!

    //Bobber
    MrsSpeechless(a)jubii.dk
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  18. Fedt ur!
    Anne-Sofie Olsson
    anne-fine@hotmail.com
    www.lifeasanne-sofie.blogspot.com

    SvarSlet
  19. Damn et lækkert ur! Ville pryde mit håndled :)

    Jeg har meldt mig som fast læser på GFC og bloglovin.

    Lisa // Lille Lisas Univers // lisa.s.hansen @ live.com

    SvarSlet
  20. Er nu fast læser :)

    Tag endelig et smut forbi min giveaway:
    http://www.sweetaddiction.dk/1giveaway/

    SvarSlet
  21. Er blevet fast læser:)
    apilely@gmail.com
    http://redstoat.blogspot.dk/

    SvarSlet
  22. Hold da op, hvor er det ur dog smukt :-)
    Jeg er blevet fast læser, og deltager dermed i din giveaway!
    johanne.olesen@hotmail.com
    http://louisesskriblerier.blogspot.com/

    SvarSlet
  23. skøn giveaway, im in

    kig forbi mine giveaways

    SvarSlet
  24. Fantastisk Give-away! Jeg vil gerne deltage.
    (fast læser via bloglovin)
    Mvh. Pennie :)
    starleistarbright@gmail.com
    www.pennnylane.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Kravet er, at det skal være fra GFC, men fordi det er dig, deltager du alligevel sådan her ;-)

      Slet
  25. Rigtig fin give-away. Uret er så flot :)

    minela96@hotmail.com
    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet
  26. Uhhh :-))

    hannah.mondays@gmail.com

    SvarSlet
  27. sikke en fin giveaway, jeg vil gerne deltage, følger dig via gfc men kan altså ikke finde linket til bloglovin' ? :s
    heno26@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er heller ikke et krav, men i linklisten øverst i højre side :-)

      Slet
  28. Deltager :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Er helt klart med! Følger dig begge steder :-D

    SvarSlet
  30. Har lige fundet din blog, men den virker vildt fed! Følger dig self :)
    drejebogen.blogspot.com

    johanne.rose@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Det er et fiiiint ur :)
    Jeg er ret sikker på at jeg har tilmeldt mig din blog før, men den har smidt mig af igen :) Er det egentlig det samme som er sket for dig på min blog? Jeg så at du stod som fast læser på et tidspunkt og du var også vældig aktiv, men så forsvandt du lige pludselig d:

    nanna_dc@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan meget muligt være! Det er sket før nemlig :0

      Slet
    2. Det er jeg glad for at høre (: Jeg vil glæde mig til at se dig igen på min blog så ;)

      Slet
  32. Wauw! Et flot ur! Jeg vil rigtig gerne deltage :-))

    Hilsen Mette
    Mail: mmeo5@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Rigtig fint ur! Og selvfølgelig følger jeg din blog søde Dagmar! :) maja_lorentzen@yahoo.dk

    SvarSlet
  34. Følger nu, super fin blog du har! :-)
    lisa-m-nielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  35. hihi, hyggeligt med en giveaway ;-) superfin blog, og jeg læser med nu!

    elvirahebel@gmail.com

    SvarSlet
  36. Følger din alt for nice blog :-D

    mielouisen@gmail.com

    SvarSlet
  37. Hej musen <3
    jeg vil gerne deltage! men jeg magter ikke lige at skrive alt muligt email og sådan... så hvis jeg er så heldig at vinde kan du bare gå de 5 skridt der er ind på mit værelse - og jeg følger dig forresten også! glæder mig til flere lækre indlæg! KYS

    SvarSlet
  38. Hej dagmar, følger selvfølgelig allerede din skønne blog! Skøn giveaway, her er min mail: maja_lorentzen@yahoo.dk

    SvarSlet
  39. Er naturligvis med :o)

    SvarSlet
  40. Man skulle tro du vidste det... Mit gamle ur er lige gået i stykker og dit giveaway-ur ser bare lækkert ud.
    Du ryger straks på listen på bloglovin.
    Glædelig jul fra Vibeke

    SvarSlet
  41. Okay, det er altså lige om lidt der trækkes en vinder, tror jeg var nr. 97 ;-)
    Krydser fingre...og glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
  42. Jeg vil også være med :) kan rigtig godt lide at læse din blog, den er meget inspirerende!
    Hoppetihop@hotmail.com :)

    SvarSlet
  43. Hej!! jeg er en stor ur elsker så må da deltage her!!!!!

    SvarSlet
  44. Jeg følger dig ! som nr 100 :D
    Albertejoerqensen@hotmail.com

    SvarSlet
  45. Fedt ur, lige hvad jeg mangler!!
    www.olineliv.blogspot.com
    P.s, FISK PÅ FRANSK er et genialt navn til bloggen.

    SvarSlet